hit counter script



Betsey är gud!


Alla flickor har väl velat vara en prinsessa? Betsey Johnson gör det möjligt även förr oss som är lite äldre. Det är tyll, volanger, färg och volym - den ultimata blandingen för perfektion. Vad tycker du? Hiss eller diss?
Visst är den härlig? Betseys klänningar ser ut som en maränger. Självklart gör hon både less is more klänningar och more is more. Men när man bara fönstershoppar är ju självklart more is more roligare att spana på. Älskar att midjan är markerad och att klänningarna oftast har extrem vidd. Det är spännande att se på Betseys klänningar, dom är så mycket att titta på. Som betsey själv, vilket krutis! Som sagt, det här är verkligen prinsess aktigt och väldigt sött. Betsey vet verkligen vad hon håller på med! Great! Det är ingen hemlis att jag gillar Betsey, har skrivigt om henne ett antal gånger och kommer nog aldrig riktigt släppa taget. Uff.. tänk om man vann på lotto.

Etiketter:

16 Responses to “Betsey är gud!”

  1. Anonymous Anonym 

    Oh la la...Ja Betsey är min favvo!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag älskar betsey johnsons klänningar, så mkt att jag skulle vilja att hon designade min bröllopsklänning! lovely

  3. Anonymous Anonym 

    Sockersött! Jag skulle mer än gärna ha en betsey klänning hängandes i min garderob!

  4. Anonymous Anonym 

    Din blogg är bäst! Verkligen!

  5. Blogger Vera 

    Så fint :) I like a lot.

  6. Anonymous Anonym 

    Jag äääälskar dig

  7. Blogger Madelen 

    Sandra: En av mina med :) Finns så många favvisar..

    Nina: Vem vill inte det? Det är verkligen fart i den där grannyn ;D

    Linnea: Ja precis! Hoppas hon läser det här och har en svensk tolk bredvid sig. Rätt som det är bestämmer hon sig för att skänka en klänning.. kanske..inte.

    Anonym: Gud vad snällt sagt! Brukar alltiv bäva för anonyma kommentarer då det oftast är negativa saker. Se på den, en helt underbart snäll kommentar :D Woho!

    R: Jag älskar dig med :) Smörar du nu eller honeybun? Kommer imorgon sen har vi en heeel vecka med varandra <3

  8. Anonymous Anonym 

    ÅÅÅ, va vacker! klänningen. Och du har en HIMLA bra blogg. Jag följer den flitigt och blir lika inspererad varje gång jag gluttar in här. Fortsätt såhär....

  9. Anonymous Anonym 

    Åh, så söt! :)

  10. Anonymous Anonym 

    Underbar med stort U !! Får jag bara fråga dig; vart hittar du alla BJ klänningarna? Jag har försökt hitta en bra hemsida som säljer dem men utan större lycka... :)

  11. Anonymous Anonym 

    Hissa!

  12. Anonymous Anonym 

    Wow, bakelse var ordet.

  13. Anonymous Anonym 

    Känns väääldigt Carrie! :D

  14. Anonymous Anonym 

    Snygg!

  15. Blogger Lisa 

    Uunderbar! Älskar rosetten, verkligen pricken över i:et!

  16. Anonymous Anonym 

    Vilken gudomlig klänning, grymt söt. Den vill jag ha, ge mig!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se