hit counter script



YSL Klänningen..


Jag har gått och förälskat mig i den här YSL klänningen som Chloë Sevigny lyckats få tag på. Tycker den är urfin och skulle gärna se den i min garderob. En dag kanske man får ett ryck och försöker sig på att sy något liknande. Skulle vara exemplarisk till finare tillställningar och events. Blev så inspirerad av barnen på 80års kalaset igår som ritade. Så jag tänkte prova lite själv. Så det blev en liten skiss på hur klänningen skulle kunna se ut om man skulle göra en själv. Undra om man kan få tag i så stora tygrosor..

Etiketter:

4 Responses to “YSL Klänningen..”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh den där klänningen är verkligen superfin! =)

  2. Anonymous Anonym 

    Galet snygg klänning.
    Jag älskar för övrigt din blogg!

  3. Anonymous Anonym 

    Det har varit true love mellan mig och den där klänningen sedan första ögonkastet ;) Ge mig!

  4. Anonymous Anonym 

    Den är grymt snygg, bra blogg förresten!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se