hit counter script



Tiden rinner iväg..


Snart är det middag för R's 80år unga Farfar! Kommer bli urtrevligt. Sen hoppas jag på popcorn och en bra film kanske? Skulle sitta fin-fint. Nej förresten, popcorn och massa House avsnitt. Jepp, det blir bra. Nu drar jag snart så kör så det ryker på citatet nedan..
" I'm not home, but my shoes are. Leave them a message.. "
♥ Quote by Carrie Bradshaw ♥

1 Responses to “Tiden rinner iväg..”

  1. Anonymous Anonym 

    hej. jag läser ofta din blogg, gillar den jättemycket! varför jag aldrig lämnar nåt pip efter mig är för jag inte hittar vart man skriver en kommentar i din blogg. Men så gjorde jag det nu! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se