hit counter script



Style.com Illustrations


Surfade in på style.com (som vanligt) och hittade massa fina och inspirerande illustrationer. Tänk om man kunde rita såhär bra? Bohemica är ju en känd kreativ målare bland oss bloggerskor och som jag tidigare nämnt hade jag inte sagt nej till att ha ett par bohemica tavlor på väggen i min lilla lägenhet. Jag vill ha en tavelvägg här hemma. En vägg täckt i snygga tavlor. Gamla vogueomslag, häftiga kollage och självklart modeillustrationer. Det tror jag på. Nu blir det te och läxa. Urkul. Verkligen.

Etiketter:

1 Responses to “Style.com Illustrations”

  1. Anonymous Anonym 

    otroligt snyggt!! älskar verkligen tracy reese!!! lovely ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se