hit counter script



Who are you?


Jag brukar fundera ibland vilka som döljer sig bakom alla dessa IP-adresser som besöker min blogg. Vissa hojtar ju till lite då och då, vilket är superkul. Då är det inte bara en siffra som gluttar längre, utan en människa. Jag blir så nyfiken. Om ni vill får ni gärna skriva en rad eller två och stilla min nyfikenhet. Skulle va superkul! Nu måste jag göra mig i ordning, ska på middag ikväll med pojkvännen. Hans Farfar fyllar 80år! Han är gullig. Jag är risig nu så det kommer nog ta ett bra tag innan jag är respektabel. Bye bye applepie

7 Responses to “Who are you?”

  1. Anonymous Anonym 

    Det är så tråkigt då man ber folk kommentera och dom gör det inte, men jag ska göra det :)

    Jag hittade din länk till din blogg på apberget i somras någon gång och sen dess har jag alltid läst din blogg, den är suverän! Ja, apberget.. då förstår du kanske att vi bor i samma stad :)

    Haha, jag är lite hemlighetsfull ändå :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag kollar din blogg ganska ofta, den är så fin! =)
    Borde bli flitigare på att kommentera! Alt blir ju så mycket roligare då!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag älskar din blogg! Du gör underbara kollage och har egna suveräna idéer. Du kör ditt eget race, och det gillar jag starkt! Jag tycker din blogg slår de större bloggarna med hästlängder :) Keep up the good work girl ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Haha Sofie här i R's klass :P

  5. Blogger Sandra 

    Jag brukar också kolla in din blogg! Bra skrivet och skitsnygga kollage! Dessutom är det kul med en modebloggande norrlänning :)

  6. Anonymous Anonym 

    jag är en trogen läsare av din blogg :D vet faktiskt inte varför jag inte har kommenterat förr :D

  7. Anonymous Anonym 

    Här har du ju honderna som för länge sen jagade dig och syster yster runt i en mindre flådig outfit. Nämligen blöjor.

    och genast känner jag mig som 75 år...

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se