hit counter script



Good morning..


Håller på att koka lite te så jag vakar till, eller okey, plattan kokar och jag väntar så credd till spisplattan. Idag hoppas jag på ett smärtfritt avslut på min ångest jag haft inför ett prov, vill att det ska gå bra. Är sämst på det här med lugn, har aldrig förstått konceptet riktigt. Förresten, om jag får byta spår. Så upptäckte jag till min förtjusande glädje att jag hade vunnit en liten pryl hos Consommateur. Ett silvernagellack från Mavala. Wiho!

1 Responses to “Good morning..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag blev utmanad att ge en smygtitt i min garderob och nu utmanar jag dig. Antar du utmaningen?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se