hit counter script



The spring thing..


På ett lite varmare ställe, på andra sidan klotet typ! Som Laguna Beach frälst ser man kontrasterna mellan Sverige och Laguna. Där står husen på klippor och det är typ 365 soldagar om året. Jag vill också till solen och värmen. Visst är Sverige bra med sina fyra årstider, men ibland skulle man bara vilja boka en tur minus retur biljett till nått herregudarnas varmt land. Idag är typ en sån dag. Buhu.. Ge mig vår på Manhattan och en shoppingsugen vän! Vem vill haka på? Jag har som sagt en biljett över och en plats ledig på mitt fantasiplan, till min fantasistad någonstans på min fantasiplanet. Vi kan sörpla på en Starbucks drink tillsammans och jaga taxibilar?!

Etiketter:

2 Responses to “The spring thing..”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh, gud det skulle varit underbart! Tänk att bara kunna gå ut i söta sommarklänningar med en snygg väska på armen och på fötterna läckra skor. Jag hakar gärna på din fantasiplan! Jag vill gärna slippa den här dumma vintern någongång!
    Jaga taxibilar is the shit! ;-)

  2. Anonymous Anonym 

    Allt i kollaget för mig i smaken :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se