hit counter script



Plans.. or something..


Hade planerat att övningsköra idag. Min 18årsdag närmar sig ju med stormsteg och det betyder att det där krövla körkortet borde göra det med. Så övningeskörning och plugg inför ett prov jag har imorgon. Med andra ord kunde dagen varit roligare. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem från sin skotertur så jag kan sätta mig bakom ratten och öva bort mina skills som trafikfara.

Etiketter:

3 Responses to “Plans.. or something..”

  1. Anonymous Anonym 

    Hallå!

    Åh, jag är lite besviken påigår, trodde kanske att det skulle bli lite mer fart(visserligen var det ju fart på 2,5 åringarna)
    Får väl gå in och tröstskratta på tjuvlyssnat.se....att läsa din blogg ingår också i mitt sorgearbete.¨KANONBRA!! Ha det gott i veckan// Evelina

  2. Anonymous Anonym 

    Har pappa gjort klösmärken på instrumentpanelen än? Om inte, så är det nog lungt :)

  3. Anonymous Anonym 

    Jag har riktig ångest inför de här med att övningsköra, måste nog börja ta itu med det snart. Bra att ha något att skylla på, fyller ju trots allt 18 år i december :-) Så har ju förhoppningsvis lite tid kvar att öva.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se