hit counter script



Betsey Johnson


What can i say? Jag älskar Betsey! Såg ett program om Betsey för ett x antal år sedan. En liten färgglad dam med spunk. Hon gör väldigt pluffsiga (Favvis-ord för denna sorts plagg) klänningar med myckt tyll och volanger. Jag suktar efter en kort klänning utan axelband, och självklart ska den vara väldigt, väldigt pluffsig. Men smakar det så kostar det, i detta fall ca 3000kr! They are FAB! Om jag inte minns fel bär Ebba von Sydow en Betsey klänning på omslaget till "Ebbas Stil", som sagt, om jag inte minns fel! Det är bara att spara, spara, spara.

4 Responses to “Betsey Johnson”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilka underbart söta klänningar, förresten så gillar jag verkligen din blogg!

  2. Anonymous Anonym 

    Älskar också Betsey! Ville köpa en ursöt tubtopp/korsett i New York men eftersom den sista satt på provdockan fick jag inte prova den om jag inte var 100% säker på att jag skulle köpa den. Hur jag nu skulle kunna vara det innan jag testade eller visste vilken storlek det var hehe.

    har mailat dig nu iaf! :-)

  3. Anonymous Anonym 

    det ser verkligen ut som små bakelser :)

  4. Anonymous Anonym 

    Älskar betsey, de stod ju nyligen om att hon är på g till sthlm :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se