hit counter script



Silver is the new black


Ta rubriken med en nypa salt, Nothing will ever be the new black! I vår ska det blänka om oss. Metallictrenden är här och silver, guld och brons tar över efter höstens dova färger. Hiss eller diss för denna blanka trend?

Vi suktar alla efter Chanels hypade silverlack, men smakar det så kostar det. Och i det här fallet kostar det en hel del. Jag vann ju faktiskt ett silverlack hos Consommateur. Jag har bara kvar lite i botten på mitt gamla silverlack så det passade utmärkt! Tycker det är en cool detalj med silvernaglar - och det kommer nog bli en favorit som svarta naglar har varit sen i höstas för mig. Diggar silvernaglar med andra ord. Silverjackan på bilden kommer ifrån MCQ och jag fullkomligt älskar den. Vet inte varför jag föll för den? Hände bara. Man kan kombinera den riktigt coolt faktiskt. Skulle passa fint till en rockig tshirt, slimmade jeans och snygga klackar. Lite vågad jacka med sting. Den är en mix mellan Urk och Urläcker - Urkläcker? Jag gillar Silvertrenden. Jag kommer verkligen att surfa på silvervågen. Kommer du haka på silvertrenden? Isånnafall - hur mycket?

Etiketter:

3 Responses to “Silver is the new black”

  1. Anonymous Anonym 

    Jättefint kollage :)

  2. Blogger Linn 

    jag kommer göra det med smådetaljer ;) beställde bland annat ballerinaskorna från h&m i silver :)

  3. Anonymous Anonym 

    silver är jättesnyggt! precis som dn sköna blogg. Jag har också silver-ballerinorna från H&M, slog till på ett par i guld också ;D Kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se