hit counter script



When R met miss M


R har ju som sagt åkt utomlands nu och jag får inte träffa honom på 2 veckor. Med det i eftertanke tillät jag mig själv drömma iväg, till en plats när R landar i Paris, kanske vid Eiffeltornet, och där står jag. Iförd den där härliga Betsey Johnson skapelsen. Världens romantiska återseende? Perhaps borde jag göra en film under titeln "The girl with the betsey johnson" eller kanske "The girl with the fabulous Barb shoes" Äsch, slutdrömt för idag! Jag kommer sakna dig så

3 Responses to “When R met miss M”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh det är mina guldiga!

  2. Anonymous Anonym 

    I love them, orkar inte beställa från USA dock ;/

  3. Anonymous Anonym 

    Åh vad söt! :) Drömma får man ju göra, tycker det lät som en väldigt rosafluffig och romantisk dröm :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se