hit counter script



Zooming in on: A Chloé campaign


1. Färgerna - Tycker det är otroligt intressant hur färgerna i en bild kan fånga min uppmärksamhet så snabb! Det här fotografierna är verkligen härliga att titta på, liksom intressanta för ögat. Livligt men ändå låter man ögonen vila(?) Grymt snygga färger. Grönt, brunt, gult = läckert!

2. Poserna - Att modellerna rör sig gör också bilderna roliga att titta på. Titta bara på de glansiga hårsvallet. Det känns så enkelt, vanligt och basic men på nått sätt väldigt nytt och fräscht. Jag skulle ju kunna hoppa ner från soffan men troligtvis skulle jag väl ta emot mig med näsan och inte alls se lika snygg ut. Faceplant blir aldrig inne.. Någonsin.

3. Produkten - Jag tycker de säljer produkten. Vilket många reklamer nuförtiden inte riktigt gör. Jag ser väskan och gillar väskan. Jag ser klänningarna och vill också ha en liknande klänning. De här bilderna visar en produkt, fångar uppmärksamhet och etsar sig fast i mitt huvud.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se