hit counter script



Lista!


Dagens låt: Corinne Bailey Rae - Like a star
Dagens frisyr: Självlockigt och ostylat!
Dagens smink: Det är söndag = none!
Dagens klädsel: Jeans & pappas tröja
Dagens händelse: Ingen kommentar
Dagens planer: Sommarplaner
Dagens vill ha: Mulberry Bays
Dagens drog: Min pojkvän
Dagens tråkigaste: En händelse
Dagens finaste: Små söta ord
Dagens köp: Absolut ingenting
Dagens mat: Renskav foshizzle
Dagens mående: Sisådär!

Gud hur dagen har varit knasig, minst sagt. Tur att man har sina "rocks" att luta sig mot när det är just en sånhär jobbig dag. Då allt bara känns, helt värdelöst. Jag är som en svamp, jag bara suger åt mig av allt jag läser och hör, men det ska jag sluta med! För det kan finnas en miljon människor runt om i världen som tycker jag är lika gosig som en cancersvulst, det rör mig inte i ryggen. För jag har världens bästa klippor i mitt liv. Jag älskar er för att ni älskar mig, Tack! ♥


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se