hit counter script



Hårprobs!


Ska klippa mig har jag bestämt - och är jättesugen på en lugg. Men eftersom jag har lite halvlockigt hår skulle det innebära en massa jobb, ja att hålla den där den ska vara! Ett argument för är väl att jag har nyss köpt en superbra plattång som faktiskt gör mitt hår rakt, blankt och platt (ingen annan har riktigt klarat biffen) Så, do or don't? Snelugg eller pannlugg?

5 Responses to “Hårprobs!”

  1. Anonymous Anonym 

    vad kan det vara för plattång? :) har nämligen samma problem, det är inget som biter på mitt rufs!

  2. Blogger Madelen 

    Det är en kombinerad Lock och plattång från Babyliss! Bäst i test enligt expressen - och mig :D

  3. Anonymous Anonym 

    Pannlugg utan tvekan! Hot hot hot!!!

  4. Anonymous Anonym 

    men du kan ju alltid sätta upp luggen sen med spännen om du inte gillar de :) men plattång och lugg utan tvekan :)

  5. Anonymous Anonym 

    Själv tycker jag snelugg! Känns mycket fräschare och en tjock lugg kan ofta kännas instängt. jag själv som haft lugg och även har självfall så blir det absolut ingen härlig kombination när det är bara lite, lite fukt i luften. HAha isf ska man fan ha en bärbar plattång..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se