hit counter script



Under my umbrella


Idag har jag lunchat med min vän E, ätit sushi, shoppat ett paraply (bästa investeringen?) ett par svinfina tekoppar för 10kr styck och två 2hand armband. Jag är nöjd, och mätt som bara den. Nu ska jag lyssna på John Mayer - Dreaming with a broken heart och surfa runt på bloggar. Soft, soft, soft.. Bara en liten fråga, sjunger alla singing in the rain när de är ute i regnet? Eller är det bara jag som lider av det tvånssyndromet? hm.

2 Responses to “Under my umbrella”

  1. Anonymous Anonym 

    Vi lider båda av det men vi kan skylla på att vi inte är från Skellefteå

  2. Blogger Madelen 

    Haha, vi får väl göra det!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se