hit counter script



Maj top 5


1. Jenni Kaynes vårkollektion - Om man bara kunde få en rejäl värmebölja här i maj skulle Jenni Kaynes kollektion sitta fin fint. Det är miniklänningar med antingen kofta över eller en glansig kavaj. Det är både neonblandningar och earthcolors. Så snyggt!

2. Hermes H armband - Med det här armandet kan man klä sig hur tråkigt som helst i övrigt. Måste hitta en orange godbit, är helt hooked. Tyvärr är det ju så att smakar det så kostar det, och i det här fallet kostar det helt enkelt för mycket.

3. Coola klackar - Barbara Bui har ett par riktigt fräna klackar, du hittar dem hos MrsH. Jag hoppas att budget kedjorna kommer igång med produktionen snart och några fina knasiga skor. Så H&M, get the production going..

4. Mulberry Bayswater - Spara, spara, spara. Den är så otroligt snygg! Jag tror jag skulle bli himla nöjd med den här väskan. Den är rymlig (jag måste ha en stor väska) den är tidlös och håller tydligen enormt bra!

5. See by chloé kjol - Den här har jag också fastnat lite på. Tycker den är snygg och verkar ara exemplarisk till både vardag och fest. Att den dessutom är i denim gör den ju bara mer speciell. Jag gillar det helt enkelt.

2 Responses to “Maj top 5”

  1. Anonymous Anonym 

    Såg en liknande jeanskjol från H&M trend i helgen den skulle du gillat! Stod och kikade på den länge och väl. Ha´et!

  2. Anonymous Anonym 

    kjolen är fab! otroligt litet fint kollage du har fått till.. jag måste verkligen uppgradera till en bättre photoshop... kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se