hit counter script



Min sommar!


7:e - 22:a Aug: Bulgarien med min pojkvän och hans familj. R kommer förmodligen jobba väldigt mycket i sommar, så det kommer bli skönt att få hela 2v med varandra. Dessutom är det så härligt att åka utomlands, samla nya intryck och skapa fina minnen. Jag längtar redan!

Stockholm: Min födelsedags present från R. Vi var ju i Stockholm förra sommaren och jag hade grymt roligt. Jag älskar Stockholm. Kunde inte ha fått en bättre present! Vi får se vilket datum vi åker, det är inte riktigt bestämt än.

Festivaler: Ska väl hem till födelseorten på vår lokala festival, inte nått gigantiskt partaj, men det är roligt på hemmaplan(?). Dessutom brukar man återse många kära ansikten. Som en liten hemvändardag. Sen borde man väl hinna på Skellefteåfestivalen och Piteå dansar och ler.

Roadtrip: Jag och en tjejkompis har pratat om att dra en liten roadtrip i sommar. Skulle vara grymt roligt. Att dessutom åka med en tjej som är så pass härlig som min vän M - ja, det kan inte gå fel. Någon som har erfarenhet av detta och har nått bra tips på vart man kan åka?

5 Responses to “Min sommar!”

  1. Anonymous Anonym 

    Kanske ses i bulgarien jag och tjejerna drar dit 31 juli i 2 veckor ;) paaarty party!

  2. Anonymous Anonym 

    Låter som en kanonsommar! Om ni ska på roadtripp så kan ni ju åka ned till Båstad under tennisveckorna eller kanske till Danmark & kontinenten... :)

  3. Anonymous Anonym 

    Låter som en bra planering! Själv har jag inte bokat någon resa ännu men borde verkligen ta och göra det! =)

  4. Anonymous Anonym 

    den heter förövrigt Stadsfesten numera, madzorr :)

  5. Blogger Madelen 

    Sanna: Haha det är ju inte helt omöjligt att vi gör det :)

    Danni: Danmark lockar otroligt mycket! :)

    Amanda: Gör det!

    Frida: Ha ha, stämmer gött det. Tyvärr har jag inte energi att lägga det nya namnet på minnet. Jag är en konservativ tjej! ha ha.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se