hit counter script



I wish: The rainy day!


1. Att min mp4 var smockfull med ny fräsh musik att lyssna på när jag hasar mig till skolan på mornarna. Tyvärr kan jag inte få tag i musik just nu av olika anledningar, vilket suger. Men i helgen ska det fyllas! Helst med massa, massa smörigt lugna grinlåtar. Det gillar jag!

2. Miu Mius lackväska att proppa full me skolpapper, för det är typ det som ryms i min väska nu. Vi får ca 1000 löspapper i veckan. Jippi? Lackväska är hett och jag vill ha en snygg. Tyvärr är det så att det är svårt att hitta där jag bor - som allt annat!

3. SATC paraplyet med små roliga modeillustrationer på föreställande skor, väskor, smycken. Riktigt piffigt med rosa också. Köpte ett prickigt paraply från H&M idag som substitut för det vita enkla med volanger som finns/fanns i Stockholm på H&M. MEN som med så mycket annat finns det inte här heller så det blev ett svart prickigt.

2 Responses to “I wish: The rainy day!”

  1. Anonymous Anonym 

    gud va fin väska! jag tänkte höra med dig om en helt annan grej.. jag är påjakt efter en ny snygg mp3 (ja, någon musikspelare alltså) och tänkte höra om du vet någon snygg eller bra. Den du har var skit snygg! mp4? vad är det för något? Ipod's är ju bra, men jag är ute efter en lite billigare variant.. ha det bra! (gillar din blogg btw)

  2. Blogger Madelen 

    Mja alltså jag är ju inte vidare instt men. En mp4 är en mp3 med en skärm som man kan se filmer på. Så en sån har jag i Rosa från Creative. En Zen. Annars har ju apple snygga ipods, både vanliga och minimala shuffles.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se