hit counter script



Utökning!


Mja, inte i familjen då, utan garderoben. För ovanlighetens skull(?) Köpte den svarta tighta minikjolen med hög midja från H&M för 70kr! Vilket fynd? Jag som letat efter en och våndats över att behöva punga ut 200kr för en. Heja H&M! Kommer bli en klar sommarfavvis. Det blev även en 2hand skjorta som jag ska ha som klänning. Är ju som sagt smått besatt av skjortklänningar nu för tiden.

3 Responses to “Utökning!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag köpte också den kjolen. super fynd :)

  2. Anonymous Anonym 

    men åhh, låter ju hur bra som helst... får nog ta mig en tur till HM idag och spana!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag vill också ha kjolen, men har inte hittat den.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se