hit counter script



Dagens Dröm


1. See by Chloé jeans - Helt vanliga blåjeans. Det är faktiskt svårt att hitta vanliga blåjeans på senare dar. De har antingen blekningar på fel ställe, är bootcut (jag har nog gett upp bootcut föralltid) eller så är det för mycket krimskrams på dem. Ett par vanliga okomplicerade blåjeans är fan underskattat.

2. Rockig Marc Jacobs tee - Fler budskapströjor, rockiga tryck och freaky mönster till folket. Jag vill ha en Marc t-shirt och detta marc linne. Han kan mr. Jacobs, han kan otroligt väl. Det ser så slappt och skönt ut, men samtidigt uppkäftigt snyggt.

3. Giles for Mulberry armbandet - Lack och en fet nit. Kan det bli kaxigare? Me don't think sooo.. Jag gillar det och skulle mer än gärna investera i ett, om jag hade pengar att slösa på ett "rätt idag, fel imorgon" armband. Tyvärr är det ju en såndär pryl som är i ropet nu, men bara nu.

4. Chloé betty väskan - Sjukt snygg, och det bästa av allt är att det finns liknande budgetväskor lite överallt. H&M har lyckats med något liknande som faktiskt går hem hos mig. Riktigt fin design på väskan. Snygg som sagt.

1 Responses to “Dagens Dröm”

  1. Anonymous Anonym 

    Håller med om att det är skitsvårt att hitta alldeles "vanliga" jeans. Såg dock ett par nästan vanliga på Åhléns idag, men de satt konstigt :/ Typiskt!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se