hit counter script



Zoom: Faces at Proenza Schouler


1. Face - Proenza Schouler satsade på lätt sotade ögon och blekrosa läppar, som passar både blondiner och brunetter. Snyggt och enkelt. Som vissa kanske uppmärksammat är jag rätt hooked på blekrosa läppar. Jag gillar det. Grymt!

2. Hair - Här har de blandat med buslockigt, rakt och vågigt. Coolt med variation, för let's face it, alla (jag bl.a.) passar inte i en stram hästsvans. Det var pagefrisyrer, luggar, kort och långt hår. Som en gott och blandat påse, nått för alla!
3. Accessoarer - De vita solglasögonen storlek mindre i pilotmodell. De har lite wayfarerstuk över sig. Väldigt häftiga, men jag kan inte hjälpa att undra om dessa glajor skulle få mitt ansikte att se ännu smalare ut? Midjeskärpet syntes också. Personligen gillar jag den lite tunnare varianten då det känns lite uttjatat med breda skärp i midjan.
4. Backstage - Syntes VB i en kiltliknande skapelse med hög midja, djup urringning och höga läderhandskar (?) Demi Moore dök upp med sin boy toy Ashton Kutcher. Margherita Missoni fastnade också på linsen och var snygg som vanligt. Anna wintour var också där och granskade sömmar och siluetter.

3 Responses to “Zoom: Faces at Proenza Schouler”

  1. Anonymous Anonym 

    du är väldigt duktig tjejen :) keep it up!

  2. Anonymous Anonym 

    Har du några bra tips på blekrosa budget läppstift? =)

  3. Blogger Madelen 

    Zandra: Tack så mycket - i will :)


    Ellen: Har för mig att H&M har kommit med några budget stift som sägs vara bra.. Kolla där! Annars har Loréal, Max Factor och de andra budget märkena olika sortesr stift. Ut på jakt :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se