hit counter script



Mulberry for me!


Det blir en Mulberry Bayswater. Jag kan inte med ord beskriva hur snygg jag tycker den blir när den åldras. Skinnet blir mörkare och den verkar slitas på ett bra sätt. Den rymmer tydligen enormt mycket. Jag har hört så enormt mycket gott om den och den kommer bli älskad. Varenda cm. Fast först måste det sommarjobbas, slitas och jobbas lite till.

1 Responses to “Mulberry for me!”

  1. Anonymous Anonym 

    Spännande! Jag har en mörkbrun bay's och jag måste säga att det är en riktigt undrebar väska! Den rymmer det mesta och det är en sådan väska man inte tröttnar på i första taget!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se