hit counter script



Utmaning: Sommaroutfit


I feberyran glömde jag att själva utmaningen gick ut på att göra 3 sommaroutfits jag skulle kunna tänka mig köra på. Istället valde jag en sommarlook jag skulle kunna tänka mig. Sorry Jenny! Hoppas jag får vara med ändå.
1. Jag likt älskar likt miljontals andra bloggerskor Oscar de la Rentas vårkollektion. Det är kvinnligt, blommig, fullt av spetsar och volanger. Och håret, wow.. men det är en annan punkt. Klänningen i kollaget är ursöt och väldigt romantisk i vit spets. Det finns massvis med budget look-a-likes ute i butikerna nu. Hittade en som var slående lik på Vero Moda bland annat. Skitsnygg!

2. Håret, håret åter igen håret. Alltså speechless. Så himla fint. Tänk om man kunde få det där hökboet att se snyggt ut. Och inte bara skapa ett hökbo! Det ska vara slarvigt snyggt. Kommer köra på det här väldigt mycket i sommar. Jag är kär!

3. Plasticbag trenden kändes väldigt, ja, speciell. Nu har jag faktiskt börjat uppskatta den. Den klänns edgy och tuff. Självklart skulle innehållet i en genomskinlig väska aldrig vara samma innehåll som i en vanlig väska. Man kan ju inte slänga ner vad som helst. Det här är ju för allmän beskådning. Dock helnajs att ha en genomskinlig strandväska. Go for it!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se