hit counter script



Oh.. Skirts!


Paperbagwaist, klockade, brokadkjolar, denimkjolar och volangkjolar. Allt känns väldigt hett nu. Fast modell kortare ska det vara. Var inte blyga tjejer, show some skin! Blev helt hooked på See by chloés denim kjol.

Proenza Schouler: Supersnygg svart kjol (rätt basic, men vaddå?) den funkar till det mesta och har snygga kanppdetaljer på sidorna. Går rätt högt upp men känns fortfarande väldigt lättburen. Kanske är det just basiskänslan som gör att den känns vardagschill? Skulle fortfarande kunna vara snygg till fest också. Jag gillar den.

See by chloé: Det blev många Chloé kjolar i det här kollaget. Chloé spottar helt enkelt galet snygga kjolar. Härlig kjol med snygg rynkeffekt i midjan. Lite paperbagwaist känsla. Det är snyggt att det är mixat olika material. Och matt med glansigt. Känns lite annorlunda.
Chloé: Känns som en festkjol pågrund av den extrema vidden och de lyxiga volangerna. Kan man klä ner en sån här lyxig och extremt dressy kjol? Kanske inte. Men man skulle garanterat vara prinsessigast och finast på festen. Söt med andra ord.

See by chl0é: Cool denimkjol med vidd och snygga sömmar. Det är en sånhär kjol man kan fynda hemma i garderoben eller secondhand. Varför inte sy en egen? Inspireras, den är ju bara så snygg.

4 Responses to “Oh.. Skirts!”

  1. Anonymous Anonym 

    åhh, jag har också blivit nån slags kjol-fetishist på sistone. snyggt snyggt! en kjol med paperbag waist skulle inte sitta fel :D kram

  2. Blogger Lisa 

    Kjolar, kjolar, kjolar, I love it!
    Gillade också jeanskjolen, trots att jag inte brukar göra det!

  3. Anonymous Anonym 

    Den enda jag inte gillar så jättemycket är den från Chloé. De andra är jättesnygga allihop!

  4. Blogger Tillvaron 

    Lade märke till att du också sitter på blogspot.com. Eftersom jag har ett litet problem när det kommer till att posta mina kollage tänkte jag höra med dig om du kanske har någon lösning. Även om jag lägger upp dessa med Image size Large blir dom inte så pass stora som jag vill. Din storlek ser himlans bra ut, så jag undrar bara hur du gör för att få till den storleken när du postar?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se