hit counter script



Utvärdering: Mulberry Bayswater


I det här inlägget bad jag er berätta det positiva och negativa som kommer med Chloé Edith och Mulberry Bayswater. Jag fick väldigt bra svar av er som har dessa väskor eller bara vet mycket om dem. Här är del 1 av sammanställningen. Detta inlägg är alltså utvärderingen av Mulberrys Bayswaterväska! Tack till alla er som hjälpt till.

"Min ser helt ny ut även att den nästan är 2 år gammal och har hängt med mig typ varje dag! Har varit noga med att smörja in den iof=)" Emelie
Respons: Ojsan, det var ju otroligt najs att den ser fräsch och ny ut även efter 2 år. Fast om den råkar åldras blir den ju inte ful för det. Har sett att den blir grymt snygg när den är sliten också!
"Jag skulle ju lätt kört på Bayswatern (min drömväska), vem tänker lixom på typ Chloés Paddington nu?" Moa
Respons: Det är faktiskt sant! Baysen pratar ju folk om än, och det var ju rätt längesen den lanserades.
"Jag tycker helt klart att du hellre ska satsa på en bayswater! Känns mer som en klassiker och som man läst i kommentarerna, den kan du ha på axeln" Anonym
Respons: Det är otroligt viktigt för mig att kunna bära väskan på axeln. Stureplansgreppet är inte nått jag kan satsa på i längden!

Sammanfattningsvis tyckte de som kommenterade att Bayswatern var rymlig, praktiskt, och tidlös. Den håller även om man packar den smockfull och går att ha i armvecket och på axeln. Det dåliga med väskan var dess lösa botten och att den är tung även när den är tom. Tack till alla som tyckte till! Personligen tycker jag den är grymt snygg. Och att den håller länge känns som en investering. Jag älskar hur lädret åldras och mörknar med åren, och tror att jag skulle bli mycket nöjd med en Mulberry Bayswater.

2 Responses to “Utvärdering: Mulberry Bayswater”

  1. Anonymous Anonym 

    Kommenterar kanske lite sent, men Bayswatern är toppen! Har haft min snart ett år, dock varit slarig med att smörja in så den har blivit SJUKT SNYGGT sliten. Enda nackdelen är att det bara finns ett litet fack i den, blir rörigt. Men jag skulle ändå satsat på den! Edith känns uttjatad.

  2. Blogger Sandra 

    Jag har just fått min Bayswater, och jag älskar den verkligen! Helt underbar väska, så jag tipsar dig om att välja den! Det finns fack för mobil, nycklar m.m, och dessutom rymmer väskan allt man vill ha med sig och lite till. Tillräckligt långa axelband för att man ska kunna slänga upp den på axeln, och att den är snygg gör ju inte det hela sämre! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se