hit counter script



It's windy!


Varför måste det blåsa så himla mycket? Jag vill kunna promenera med en ipod full av kanonmusik i kanon vårväder. Ge mig. Imorgon hoppas jag på mindre blåst. Ska nämnligen springao m på secondhand butiken och kolla om en liten sak jag spanat på. Finns den kvar är den min.

2 Responses to “It's windy!”

  1. Blogger Sandra 

    Hej!
    Har du tips på någon bra 2nd hand affär i skellefteå? Jag ska dit imorgon och vore ju kul att kolla in 2nd hand utbudet där... Vet du dessutom om dom säljer Filippa K eller Acne någonstans?

  2. Blogger Madelen 

    I skellefteå finns Kupan och Myrorna. Myrorna ligger på Anderstorp och Kupan ligger nära skellefteå busstation. Det är en stor röda korset skyllt!

    Filippa K & Acne hittar du på Doris. Gå mot arkaden, ta sedan vänster när du kommit till arkadenporten (gå inte in alltså, utan gå nerför gatan)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se