hit counter script



Sommardröm


Jag längtar efter svala sommarkvällar. Milkshakes och helst en solsemester långt långt bort. Det är ett knasigt vinter/vår väder nu. Så jag saknar sommaren och den konstanta värmen.

1. Chloé klänning för sommarkvällar och dagar. Den här var verkligen något extra! Känns så avslappnad och snygg på samma gång. Kanske inte helt omöjligt att tråckla ihop något liknande själv? Second hand fynda något liknande kanske? Jag. Vill. Ha!

2. Wayfarers såklart. Vissa fyndar hos mor, andra köper språjlarns nya hos Rayban. Jag? Jag kommer köpa ett par snygga och coola budgetbågar. Hur snygga jag än tycker att dom är, så är de tyvärr inte värt att leva på knäckebröd i en månad. Budget duger gott!

3. Chloé Edith, som jag tycker är hur snygg som helst. Det enda som bekymrar mig är de minimala handtagen. Kan man kasta upp den här väskan på axeln, eller fastnar den i armvecket? Ryms den på axeln? Den är förfärligt, äcklig, förgrymmat snygg hur som helst.

4. Hårinspiration ser ni på polaroidbilderna i kollaget. Måste öva på det här med hår och frisyrer. Tycker det är skitkul men är verkligen inte en champion när det kommer till uppsättningar. Tycker oftast det tar för lång tid och skiter i det totalt. Oscar de la Renta håret är så najs att jag måste ta tag i hår-issuet.

5. Vita tygskorna har suttit som klistrade ändå sedan snön försvann (tillräckligt mycket iaf) och de lär sitta kvar ett bra tag också. Himla snygga och så bekväma. Mina klackvana fötter jublar av lycka!

6 Responses to “Sommardröm”

  1. Anonymous Anonym 

    wow! du har fixat den snyggast outfitbilden på mycket länge. det här vill jag ha!! klänningen är dösnygg!!

  2. Anonymous Anonym 

    Vartifrån kommer skorna?

  3. Anonymous Anonym 

    åhh, gillar bruna väskor till ljusblått! mums ;D kram

  4. Blogger Lisa 

    Vilket inspirerande kollage, så där vill jag se ut i vår!

  5. Anonymous Anonym 

    Vart har du hittat tygskorna? Jag har letat sånna överallt ju! :P

  6. Blogger Madelen 

    Lulun: Jag vill också ha - och ja, klänningen är supersnygg :)

    Lily: Laredoute!

    Alma: Me too!

    Lisa: Jag med, måste hitta en liknande klänning!

    Maria : Haha! I skell hittar du på eurosko precis likadana. Har köpt mina daniel hechter därifrån. 250kr. Annars kan du beställa just dessa från laredoute! puss babe :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se