hit counter script



Random babbel


Vår planerade Glamourkväll turned out great. Först middag ute (åt världens godast kycklingsallad) sen bar det av hem till mig. Vi lekte lekar och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för en urtrevlig kväll tjejer. Tyvärr mår min fot inte riktigt prima efter kvällen. Den är smurfblå. Mitt ena knä har samma färglada kulör. Fast mixat med lite lila och gult. You gotta love it! Nu ska jag vara hemma i mitt lilla livlösa samhälle i 2v. Kommer njuta till fullo av stillheten, renskaven, Malåkiosken och dunket från traktens ljudliga epatraktorer. Ah ljuva, ljuva Malå samhälle!

1 Responses to “Random babbel”

  1. Anonymous Anonym 

    Tack själv madde :) Hade grymt kul<3 måste vi definitivt gör om någon gång ! Kram, ha ett bra lov..
    /Rosen

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se