hit counter script



Double coffee with extra caffein


Jag är sanslöst trött. Kanske för att febern smög sig på mig igår. Var pigg när jag vaknade men blev överkörd som av en ångvält nu. Så trött och orkeslös. Har provat hinka lite koffein, skratta mig pigg med hjälp av ett par otroligt roliga klipp från youtube, men ingenting fungerar. Det är bara att acceptera. Jag håller på att bli sjuk.

4 Responses to “Double coffee with extra caffein”

  1. Anonymous Anonym 

    Jobbigt. Inte alls kul att bli sjuk, mindre att vara det.

    Tänkte utmana dig att visa upp 3 sommaroutfit du kommer satsa på /använda i sommar. Du verkar ha sån skön stil.

    Här är utmaningen:
    http://omalltochinget.webblogg.se/1176225181_utmaning__sommaroutfi.html

  2. Anonymous Anonym 

    åhh sjuk så här på vårkanten ingen hit alls... krya på dig tjejen!!!

  3. Anonymous Anonym 

    jag håller också påväg att bli sjuk :/ krya på dig!

  4. Anonymous Anonym 

    jag måste bara fråga var/hur du har lärt dig att photoshoppa? du gör så himla snygga kollage och ramar runt bilder och fina headers och allt möjligt, skulle gärna vilja lära mig sånt :D tack på förhand! kram

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se