hit counter script



Utmaning!


Jag antog Consommateurs utmaning, men missupfattade litegrann och hämtade ett nagellack jag själv tyckte passade till en klänning från Betsey Johnson som jag föll för. Lacket heter Mademoiselle - och outfiten är lite "Paris" om jag får säga det själv. Nyckelorden är Rosa, flickigt och sött

Betsey Johnson kommer aldrig göra mig besviken när det kommer till hennes klänningar. Så är det bara. Verkligen prinsessiga och söta. Funderar faktiskt på att designa en egen Balklänning med inspiration av Betsey. Skulle verkligen vilja äga något likt hennes skapelser. Fast de är ju så fluffiga ju, vart ska den rymmas? Skorna komer från Marc Jacobs, som gör fantastiska skor, lite flickiga sådär - så de matchar Betseyklänningen fint. Det känns så sött och kvinnligt. Fantastiskt tänker vissa, för mycket tänker andra. Jag skulle nog kunna vara riktigt flickigt klädd någon enstaka gång, men inte jämt. Det skulle kännas så blekt med ett ljusrosa lack, nu när man kört på svart, mörklila, silver och neon så länge. Fast fint är det alltid!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se