hit counter script



My day!


Understimulerad som man var tog jag mig i kragen för att gå ut med min älskade byracka. Han tog komandot på 2.3s och märkte att Aha, hon är inte vidare stark. Han gick ut med mig, så att säga. Det var mysigt hur som helst. Vi promenerade efter Malås nätverk med skoterspår. Oändliga skoterspår. Fick mig om inte annat en rederlig promenad. Nu är det snart mat - Renskav. En äkta middag. Just nu vill jag locka hit en söta L från stan, men vi får se hur det går. Känner mig väldigt pratsugen. Och killen, ja han har dumpat mig för skotern.

By the way! Totalt har jag haft 30.000 besökare sen jag installerade min besöksräknare för typ 3 månader sen! Inte dåligt må jag säga. En riktig Egoboost. Ger mig själv en klapp på axeln. Tack kära läsare.

2 Responses to “My day!”

  1. Anonymous Anonym 

    10.000 besökare per manad är inte daligt du :P Sen maste jag säga att din nuvarande banner är den snyggaste du haft hittils :)

  2. Blogger Madelen 

    Det känns superkul!

    Åh, tack det värmde. Har varit lite osäker på Bannern så - thnx!

    Kram!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se