hit counter script



Isadora Minerals


Mineralsmink är smink utan onaturliga tillsatser och kemiska ingredienser. De täpper varken till porer eller skadar din hud. Mineralsmink brukar vara rusktigt dyrt eftersom det är så himla bra - men nu har budgetmärket IsaDora släppt sin mineralsminkslinje. Jag hoppade självklart på tåget och köpte hem en puderfoundation. Nu håller vi tummarna för den här budget linjen, att den mäter sig med bjässarna I.D och är rusktigt bra.

I.D
är ju en stort namn i Mineralsminks industrin. Nu har IsaDora lanserat en linje för oss med tunnare plånis. Idag hittade jag den äntligen på Åhléns - och slog till på en puderfoundation. Den ger en vacker lyster och känns himla lätt. Den täcker väl beroende på hur många vändor man kör med den. Den är faktiskt rätt lik det där mineralpudret jag blev sminkad med på Make Up Store (som kostar kring 500lappen) Men man ska inte ropa hej för tidigt. Återkommer med recension när jag testat ordentligt. Frågan är ju om man kan förlora nått på det hela när det nästan är så rent att man kan sova med det på? Priset är minst sagt överkomligt för dig som vill lägga en snygg och naturlig sminkning utan onödiga tillsatser som bl.a täpper till porer. Är det här bra kommer jag att investera i större delar av serien.

8 Responses to “Isadora Minerals”

  1. Anonymous Anonym 

    Wow låter bra! Ska bli spännande att läsa en recension när du testat klart. :)

  2. Blogger Linn 

    nice:) vad var det för pris?=)

  3. Anonymous Anonym 

    åh, jag hoppas verkligen på det där nu! :-)

  4. Blogger Madelen 

    Stina: Håll utkik efter recension :)

    Linn: Produkten jag köpte gick lös på 150kr. Priserna ligger runt den nivån. Det finns även olika borstar.

  5. Anonymous Anonym 

    Verkligen värt att testas nästa gång min id bare escentuals foundation tar slut!! Bra tips!

  6. Anonymous Anonym 

    när kommer recensionen av eyekokrämen! vill verkligen veta :D

  7. Blogger Madelen 

    Jennifer: meee tooo ;D

    Sandra: Kan ju bli en ny favvo? :)

    Sara: Ska ta tag i det där, tur att du sa det! Vid tid - imorgon, annars - i veckan!

  8. Anonymous Anonym 

    Det låter ju nästan för bra för att vara sant... behövs det någon speciell borste för att applicera pudret??

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se