hit counter script



I've got Karma on my side!


Alltså vad händer? Först vann jag out of the blue ett supernajs silvernagellack. Sen nu ett läppcerat från Crazy Rumours. Det sistnämnda vann jag eftersom ett av mina namnförslag till en ny skönhets(?)hemsida kom på 2:a plats hos bjooti. Is karma on my side? Or should I expect it to kick me in the butt real soon?

Måste bara säga att skadeglädje ÄR bästa glädjen! Går på stan och möter 2 tjejer. De ger mig en killerinstant blick och den ena tjejen känner att hon måste skratta åt mig. I samma ögonblick hon fnyser ut i ett gapskratt flyger det ut en snorslinga ur snoken på henne. Den landar på hennes egen haka. Den hade färdats över munnen och låg nu och vilade - och dallrade på hennes haka. Skadeglädje = Göttmos. Skratta bäst som skratta sist, visst var det så? NOW THAT'S BAD KARMA!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se