hit counter script



Mina klipptips!


Vi har alla insett hur underbart youtube är! Och du som sitter där so en fågelholk - in med tungan, du är snart en av oss. Tänkte bjuda på lite goa klipp och kommentarer till klippen.

Ebba von sydow outfits (inte Youtube, utan VR-tv) Vi är ju fascinerade av Ebba. Antingen hatar vi henne för att hon tar plats som en karl, eller så älskar vi henne för att hon tar för sig som en. Hur vi än ser på henne, så måste vi faktiskt erkänna att hon har lyckats hur som helst. För vi ser Ebba! Kan tillägga att jag är Pro-Ebba, inte Anti.

Ask a gay man! Omfg, hur kan man inte älska den här.. extrema människan? Jag älskar hur han pratar, hur han förklarar och hur han tycker man ska bitchslapa alla med overaller. Underbara, underbara homosexuella skapelse. I like mr Ask a gay man!

SATC: The Farewell. Här snackar vi perfektion. Blir tårögd varenda gång, spelar ingen roll om jag ser den 1000ggr efter varandra. Langa hit boxen någon! Jag är dne enda som inte har den ju. Tackar gudarna att det kommer en Sex and the city långfilm. Hallelulja!
Nicole Richie: Kelly Ripa parodi. Hon är sjukt rolig. Don't care what ppl say. Skulle kunna länka till massa klipp, men det blir bara 2st den här gången. Alla som älskar Nicole räcker upp en hand!
Nicole Richie: Simple life. Ett av mina favoritklipp ever. Hon är gudomligt snabb i käften. Ja Nicole, du är en Milf, och ja jag är öppen för en affär - du är underbar.

2 Responses to “Mina klipptips!”

  1. Anonymous Anonym 

    Tack för tipsen :D roat mig en stund nu.. hehe å vilken fin header du gjort!

  2. Anonymous Anonym 

    Haha, Kelly Ripa parodin var sanslöst roligt. Kika på detta klippet om en gay-weatherman! http://www.youtube.com/watch?v=TT4XO3Hjp7M

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se