hit counter script



Feed my skin



Jag är ett Ole Henriksen fan, what can I say? Synd att det är så krövlarns dyrt att blotta åsynen av burken gör att mna kallsvettas. Ole, se mig, skänk ett par liter mirakel åt mitt håll. Underbar illustration av: Montana Forbes

1. Hope In A Jar
skrev jag om i förra kollaget. Likt Chanellacket brukar jag ha med mig en ansiktskräm i sminkväskan - men oftast är den i badrummet. Så den hör hemma i båda kollagen. Är supersugen på att prova den här hypade krämen.

2. Ole Henriksen fresh start eye cream är en såndär produkt jag är fullkomligt övertygad om - utan att ha provat den, fungerar splendid för mig. Jag behöver en ögonkräm då huden under mina ögon är allt för utom elefanthud. Huden sägs ska bli fastare och silkeslen. Give it!
3. Oles nattkräm - här är det samma sak. Inte provat, men vill. Är verkligen sämst på det här med att använda krämer regelbundet. Ingen direkt beautytjej antar jag. Önskar att jag tog bättre hand om min hy, då jag troligtvis kommer önska jag gjort det när jag blir äldre. Kanske dags att ta tag i saken for real?

4. Oles Skrubbkräm skulle jag gärna se hemma hos mig. Skrubbar mig nog för mycket redan, hur skulle det då gå om man hade sånt här racerskrubb att köra med? Skulle väl peela av mig ansiktet. Skrubba är bra då hudens förnyelseprocess kommer igång och döda hudceller avlägsnas. Just nu använder jag Aco's scrubb. Den duger egentligen gott.
Next up: Feed my Closet!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se