hit counter script



Feed my Handbag


Just nu känns hela väskgrejen bitter för mig. Min favoritväska blev misshandlad av sin förra ägare (Seconhand) Hon hade inte smörjt in den och nu har den spruckit i vinterkylan. Jag är förkrossad, den rymmer verkligen allt och lite till. En dag kanske man har råd med en lite finare väska som håller bra. Chloé Edith är verkligen en kandidat. I'ts sooo pretty.

1. A new bag! Feed my bag - a new bag? Ja det skulle behövas en helt ny väska som sagt, av anledningen nämnd ovan. Har verkligen blivigt hooked på Edithväskan. Gillar designen, sömmarna - Ja allt! Om det blir en Edith kommer den vara antingen svart eller whiskyfärgad. Det vore dumdristigt (av mig med lite cash) att köpa en knallig färg eftersom den ska hålla ett par år.

2. Edith börsen att matcha. Ja är man ändå igång med önskningar så varför inte go all the way? Tycker den var grymt fin också, av samma anledning jag gillar it's mama (Edith väskan). Nog för att den skulle eka tomt mestadels av tiden men. Undra hur många fack och så den har? Hm, är rätt noga med hur en börs ska se ut invändigt. Den ska ha många kortfack, plats för ett kärt foto (min R) och ett stort myntfack. Jag är småmyntens drottning.

3. Chanel Silverlack, för att jag föll lika hårt som väntat för silvernaglar. Tycker det är grymt coolt. Plus att bilderna jag sett på folk som lackat naglarna i Chanels silverlack varit grymt snygga. Naglarna blir verkligen silver. Tyvärr är det dyrt som krutt, och enligt ryktet håller det inte särskilt länge heller. Synd eftersom färgen är grymt läcker.

4. Håkansson Vitamin spray att spreja data-ansiktet med. Den innehåller vitaminer som är vårdande för huden. Jag håller på att få såkallad datahud. Torr, blir lätt röd och irriterad. Inte alls roligt. Håkanssons spray sägs vara super för just det. Dessutom fixerar den sminket och fräschar upp. Jag vill ha ett minikit med de olika dofterna för att avgöra vilken jag gillar bäst. Små prova-på-billigt kit är aldrig fel!

5. Anteckningsblock att skriva upp allt mellan himmel och jord i. Jag är en evig klottrare och vill helst skona mina skolböcker från små meddelanden hit och dit. Mitt lilla anteckningsblock skrev jag nyligen ut - och sedan dess har min älskade läderfilofax blivigt lidande. Den är fullsmockad med klotter anteckningar. Mindre roligt.

6. The Sidekick, Här snackar vi telefon alltså. I Laguna Beach bär varende själ runt på en sånhär. Och för alla som sett Heroes så har ju Claire Bennett en likadan (i rosa I might add). Den rymmer grymt mycket och är lite av en SMS telefon. Gimme.

7. Burts and bees handcreme. Idealisk att bära med sig i väskan då man som jag besväras av vintertorra händer. Åh, jag behöver en handkräm som fungerar bra, luktar gott och räcker länge. Har ännu inte hittat en med alla dessa 3 funktioner. Hoppas den här håller måttet. Ska nog lägga in en beställning innan mina händer krackelerar.

Next up blir "Feed my make-up bag" ♥




Etiketter:

2 Responses to “Feed my Handbag”

  1. Blogger Lisa 

    Ojoj, vilket härligt kollage! Nu blev jag superinspirerad att fixa en ny väska! :)

  2. Anonymous Anonym 

    En Edith vore en dröm!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se