hit counter script



Morgondagen!


Imorgon kommer min söta vän L hit till ghost town. Det blir nog en hel del skoterkörning och kanske en fika på dungers? Ska hur som helst bli jätte roligt att få hit nån att skvallra med. Great!

Upd:
Kan säga att jag håller på med fas ett i IsaDora minerals testet. Idag ska jag kolla om det håller hela dagen. Och ja, alla som skickat mejl och undrat: Det kommer en recension!

2 Responses to “Morgondagen!”

  1. Anonymous Anonym 

    Det ska bli intressant att höra om Isadora!! Den har ju minst sagt ett mycket bättre pris än ID!

  2. Anonymous Anonym 

    Då jag verkligen gillar dina kollage så hoppas jag att du antar min utmaning :)

    http://consommateur.blogg.se/1173472545_jag_utmanar_er.html

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se