hit counter script



R.I.P Mr.Leatherbag


Holy fricki'n canole så ledsen en tjej får bli. Min favoritväska är död, flatline, bortgången, en has-been. Den har spruckit, handtagen har släppt och innerfodret vittnar om en brutal slakt. Tack vare vassa föremål som styckat min käraste. How could you? Jag behöver en ny väska. En ny snygg Edith för att vara exakt. Åh. Jag ska köpa en trisslott, och min till min stora förvåning ska jag skrapa fram en ny whiskeyfärgad Edith åt mig själv. Och ett nytt kök åt mamma, en ny motorcykel till pappa, en ponny åt lillasyster.. osv.

1 Responses to “R.I.P Mr.Leatherbag”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad synd, var det den svarta stora väskan du visat bilder på? Den är iaf ursnygg.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se