hit counter script



Ready, set.. Study!


Finns det någor mer opeppande än att komma hem till ett berg av böcker? På en Onsdag dessutom, min favorit TV onsdag. Jag har filosofiprov imorgon och ska redovisa för klassen om min Engelskabok på Fredag. Som sagt, har en del studier att ta tag i ikväll så det lär väl inte bli vidare livat i bloggen. Är som tidigare nämnt sämst på att plugga så jag kommer nog lägga undan laptopen helt för att undvika att jag blir knäpp och hittar roligare saker att läsa på internet än i filosofiboken. Åh, this sucks.

4 Responses to “Ready, set.. Study!”

  1. Anonymous Anonym 

    usch jag har en hel del tills på fredag :/

  2. Anonymous Anonym 

    Samma här, jag ska läsa ut en facklitterär bok inom samhälle/geografi. Men jag hade gärna bytit med dig! Filosofi... ^^ Fast ikväll är det ju Top Model, det får väl ingen människa missa!

  3. Anonymous Anonym 

    Dina kollage på bloggen är jätte fina! jag undra vilket program du använder dig av när du gör dem?

  4. Blogger Lisa 

    Usch, tell me about it! Vi åker alltid på perioder med jobb, en vecka hade vi prov varje dag! Måste dock erkänna att det såg rätt glammigt ut på bilderna..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se