hit counter script



Jag har mina brister!


Hrm, det har jag verkligen. Jag är expert på att göra annat när jag egentligen borde plugga. Jag kan gå till Ica för att handla ägg, och kommer hem med allt utom ägg. Med andra ord är jag glömsk. En tredje brist är min enorma nyfikenhet. Den blir aldrig stillad. Jag fyller som sagt 18år (Amafakkinggad) den 23april. Och när jag fick höra att pojkvännen redan fixat min födelsedagspresent ryckte det i alla mina nyfikenhetsnerver. Va? Redan? Hm.. vad kan det vara? Fick ur honom följande; "vill du se dig om i världen hjälper denna dig på färden" That sneaky, sneaky bastard... hm!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se