hit counter script



Jag vill vara en pluggis


Gud, jag måste verkligen läsa klart min engelskabok, Prep. Redovisning på fredag - Yikes! Känns som att man alltid har skolan flåsandes i nacken. Tusen inlämningar och en billion prov. Jag önskar jag var en pluggis som älskade allt som hade med skriftliga inlämningar att göra. Och prov för den delen. Måste byta spår och säga att Almah har århundradets snyggaste väska. Hade B young funnits där jag bor hade jagvarit tvungen att skaffa mig en med. Det är sånnahär gånger man låter huvudet falla i skrivbordet med en duns - varför finns inga affärer här uppe, va, va, va?

2 Responses to “Jag vill vara en pluggis”

  1. Anonymous Anonym 

    Kolla in tantaffärerna på CK, jag såg en stor låda som det står B Young på som åkte upp med hissen så nån måste ju sälja märket. Det är bara att hoppas att dom tagit in väskan också! =)

  2. Blogger Madelen 

    AHA! Jag ska genast - likt sherlock holmes följa det spåret. Man kan ju alltid hoppas att man hittar? Tusen tack herr/fru anonym!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se