hit counter script



Lita på rosa!


♥ Neonrosa Adidas zipper
♥ Blå jeans från Lee
♥ Baslinne L.O.G.G
♥ Tygskor från Daniel Hechter

Varför, varför, varför var det tvunget att bli snöstorm? Jag som njöt så av vårvädret. Gud så trött jag är på det här mellantinget. Det är varken vår eller vinter. Slask är det - nya årstiden slask. Jag pallar inte. Ge mig värme nu tack! Jag protesterar genom att klä mig vårigt idag! Lita på Rosa!

10 Responses to “Lita på rosa!”

  1. Anonymous Anonym 

    Riktigt snygg jacka!

  2. Blogger sandra 

    Ja, jackan var jättesnygg! Var har du köpt den och finns den i andra färger?

  3. Anonymous Anonym 

    härligt! Jag efterlyser fler dagens outfit här i din blogg!!

  4. Anonymous Anonym 

    söta skor!

  5. Anonymous Anonym 

    Jag håller med anonym, mer dagens outfit!

  6. Anonymous Anonym 

    Har en fråga, du pratade om några syprojekt för ett tag sen. När får vi se dom? :)

  7. Anonymous Anonym 

    Vilken vårfräsch sportig outfit du fick till. :)

  8. Anonymous Anonym 

    sporty, i like it! jättesnyygt!

  9. Anonymous Anonym 

    het jacket ;D

  10. Anonymous Anonym 

    het jacket ;D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se