hit counter script



I've had a crapy day!


Ever had that day? Den där dagen då bara allt verkar gå fel. Hade min idag och är verkligen inte på gullhumör. Kände för att dräpa någon innan jag slog mig ner och läste lite ur Prep. Det lugnade mig en aning. Usch vad jag hatar dom där "allt går fel" dagarna. Fy!

Som sagt, hade inte en bra, rolig eller härlig dag. Eller den började helt ok men sen gick det utför. Fick världens huvudvärk, trängdes på bussen upp till lasarettet. Väntade nästan en och en halv timma innan jag fick ta mina blodprover - och som grädde på moset snavade jag över mina egna fötter på vägen hem från farbror doktorn och gav mig nästan en fribiljett tillbaka till sjukhuset. Får säkert en lårkaka. Sen har det hänt massa annat onödigt som jag inte ens orkar nämna. Människorelaterade saker. Hoppas på en bättre morgondag där jag vaknar helt utvilad. Får gå till gymmet på morgonen och träna. Sen ska jag göra mig en perfekt dag. Underbar ska den vara! Det blir väl vad man gör det till? Det blev lite av en tycka synd om mig själv kväll ikväll. Lite hemma spa och läsning. Som sagt imorgon blir det nya tag. Då är jag tillbaka till my old goofy self. Hade gärna fikat med E ikväll men båda hade massvis att göra - så vi får freaka loss med varandra en annan kväll. En underbar vän och en god kopp vaniljlatte + goofyness är livet ♥

1 Responses to “I've had a crapy day!”

  1. Blogger sandra 

    åh.. jag hade också en helkass dag, huvudvärk all along. hoppas morgondagen blir bättre!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se