hit counter script



Goodnight bloggläsare!


Snart är det dags att krypa till kojs och glömma allt vad den här sucky dan heter. Har fikat gott te, och känner mig till och med lite trött. Det är ovanligt att jag är kvällstrött? Imorgon ska jag åka buss länge - och utan min oumbärliga Zen också. Den är trasig så ingen musik för mig på bussen hem. Ännu mer crapy saker att lägga till. Att den här dan varit åt helvete måste helt enkelt betyda att morgondagen kommer vara fricki'n great! Sleep tight ♥

1 Responses to “Goodnight bloggläsare!”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej chic! Nu har vi länkat till dig på våran senaste lista! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se