hit counter script



Heading to the gym!


Har haft sovmorgon, otroligt skönt och välbehövt. Snart bär det av till gymmet för att göra av med lite energi. Också det otroligt skönt! Fixade mig en vaniljlatté för att palla dagen. Idag ska Boken om mig lämnas in (har blivigt uppskjutet pga Mac krångel på skolan) och jag kommer att måsta stressa sönder om jag ska hinna.

2 Responses to “Heading to the gym!”

  1. Anonymous Anonym 

    Hihi, boken om mig känns väldigt mellanstadiet, sånt är skitkul!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag har studiedag idsag, tyvärr måste jag plugga hela! det suger!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se