hit counter script



Recension: Eyeko krämen


Jag beställde Eyekofavoriten 3 in1 cream efter att ha läst massa recensioner om den. Jag hade tänkt använda den som highlighter då jag förstått av de andras recensioner att den varken lämpade sig som ögonkräm eller fuktighetskräm, som det står att den ska vara. Burken är obeskrivligt söt, rosa och pluttig. Den ser verkligen japanmode och kawaii ut. Tyvärr hade hemsidan skapat en synvilla - och burken var mycket mindre än den utger sig att vara. När jag väl öppnat locket möttes jag av en söt sliskig tuggummi-isch lukt som var lite väl mycket för min snok. Som tur är luktar den mycket mindre när du smörjt på dig krämen. Jag beställde ju min burk i December när man var som blekast, och de rosa pigmenten gjorde att man blev just lite rosa i ansiktet är man smörjt in sig med den. Nu till våren och sommaren kommer den här bli mycket snyggare, då man fått sig lite färg. Pågrund av att krämen täpper till porer (har jag fått höra av experter) kanske du som har lite problem hy ska hoppa den här produkten. Jag smörjer inte in mig på probem områden utan håller mig till "highlighter områden" enbart. Så här kommer poängen! Kommer nog använda den en hel del i sommar då jag fått mer färg! För skimmret är riktigt snyggt. Att burken är så billig gör ju inte det hela sämre. Visst, det finns en del negativa saker att säga om produkten. Men har man någorlunda problemfri hy så är den här highlighterprodukten riktigt bra! Glittrar superfint och fungerar både till vardag och fest.
Den här produkten får 4/5 poäng av mig.
"Den sötsliskiga doften drar ner poängen, plus det faktum att den täpper till porer. I övrigt blir det ett superfint skimmer med utjämnande effekt på huden för en billig penning, kommer bli en favorit i sommar"

2 Responses to “Recension: Eyeko krämen”

  1. Anonymous Anonym 

    Fast i stort sätt alla krämer man kan köpa på Kicks osv innehåller mineralolja, ämnet som täpper till porerna. Det är alltså inget ovanligt, och inget speciellt för just den här krämen...

  2. Blogger Madelen 

    Det är ju Eyekokrämen som recenseras - och alla är inte vidare insatta i vilka krämer som innehåller vad. Så det är bra att nämna att den här krämen inte fungerar som fuktighetskräm (som det står att den ska göra). Eller ögonkräm - och att den täpper åt porer.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se