hit counter script



Feel free to get inspired!


Jag blir himla glad när folk tycker att jag borde blogga mer! Tyvärr klapprar jag så ofta jag bara kan på tangentera. Präntar ner vartenda viktigt och oviktigt ord jag vill få ur mig - publicerar så många kollage jag bara hinner och orkar göra. För dig som har ett evigt sug efter inspiration ska jag underlätta lite för dig och stilla lite av behovet.
The Sartorialist: Stor inspirationsblogg med ursnygga och proffsiga bilder från världens alla håll och kanter. Människor som är uppklädda och nerklädda. Unga som gamla.
Facehunter: Smyglikt The sartorialist koncept men mycket mera fart och party. Knasiga outfits och väldigt coola människor som sätter sin personliga prägel på dagens mode. Råhäftigt!
Style.com: Åh, underbar sida - hur mycket som helst att kolla på. Älskar den här sidan och allt som finns på den. Modevisningar och kändisbilder. Perfekt blandning. Som en modesmoothie.

Dessa tre är de stora inspirationskällorna enligt mig. Himla bra att kunna gå in när inspirationen är låg, och man behöver en lite boost. Kreativitetens batteriladdare.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se