hit counter script



Nylackad!


Nylackad och fräsch i silvermetallic. Fick lacket jag vunnit hos Consommateur och det var grymt mycket snyggare än mitt gamla silverlack. Wow! Visst det behövdes minst 2 vändor av det, men det behöver ju alla mavala lack. Synd bara att jag missar nageln 75% av gångerna och att typ allt hamnar utanför. Tacka vet jag tops och nagellacksborttagning. Ah - jag har Porschenaglar! Haha.

3 Responses to “Nylackad!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad glammigt med silverlack, borde kanske också köpa ett! =)

  2. Anonymous Anonym 

    Niiice, får väl se bilnaglarna på måndags I guess ? Haha.
    Hoppas du har ett bra lov, med mycket sportande ;)

    kram / rosanna

  3. Anonymous Anonym 

    snyggt med silverlack! tänkte köpa det idag. tycker du att mavala är det bästa om man vill ha billigt, eller är depend bättre?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se