hit counter script



Pimp my layout!


Jag har bytt banner, det är ju trots allt Mars nu! Det blev sminktema den här gången också. Nästa månad kanske ni får välja vad det ska vara för bildserie på bannern. Har du något förslag på vad du vill se på bannern för April månad - skicka då ett mejl eller släng in en kommentar här. Peace!

3 Responses to “Pimp my layout!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag undrar vilket program du använder när du sätter ihop kollage och hur mycket det kostar samt om det är svårt att lära sig?

    sedan såg jag att du hade en supersöt Creative ZEN i rosa. Hur många GB är den och vart går dem att köpa & för vilket pris? Hoppas du kan svara på mina frågor - bra blogg i övrigt, och ja - nu har jag märkt vilken bloggerska som koppar dig, fy vad dåligt!

  2. Anonymous Anonym 

    öh e de bara jag som inte förstår vilken bloggare det är som apar efter dig..? fult isådanafall!

  3. Blogger Madelen 

    Tjena Anonym :) Hemma hos Pappa & Mamma sitter jag och knåpar i Photoshop cs 7.0 och i min lägenhet har jag Photoshop 9.0! Om du köper Photoshop blir det DYRT! Hitta en kompis som är bra på att tanka program från DC eller dylikt! - Det tar ett tag att lära sig, men det finns bra guider på internet! Det är en rolig och lärorik process.

    Yepp, min Zen var världens bästa julklapp. Den är på 30gb och rymmer allt och lite till. Den går att köpa på netonnet.se tror jag för ca 2500kr :) Klart jag svarar på dina frågor!

    Tycker det är dålig stil att få det att se ut som att du kommit på ideén och ta åt dig äran utan dåligt samvete. Har fösökt kommentera men hon godkännre inga av mina kommentarer. Just fult gjotr!

    Anonym 2: Det är så att hon gör det hela tiden, sa jag det hade jag ljugit! Men det har hänt och det tycker jag är huvudsaken. Blir grymt besviken när hon kan ta åt sig all ära och credd för min idé. Samma upplägg och allt. tråkigt, men det kommer alltid finnas sånna människor. såg upp till henne förrut, men inte nu längre.


    Kram Madelen

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se