hit counter script



Fröken Ur..


Fröken ur gjorde det svårt för mig att hinna med, och gymmet blev lidande idag. Hade enormt mycket att packa inför sportlovet. Nu måste jag bara lyckas konka packningen till skolan - by foot i might add! Ska bli jätte skönt att få komma hem och bara ta det piano i en vecka. blir säkert nån skotertur också, förutsatt att det är bra väder. Nu ska jag packa ännu mer. Chill med dill. Har en fikastund att se fram emot innan jag hoppar på bussen, Waynes ftw!

Etiketter:

5 Responses to “Fröken Ur..”

  1. Anonymous Anonym 

    skolan? får jag fråga hur gammal du är? :)

    gillar din blogg very much btw ^^

  2. Blogger Madelen 

    Jag är 17år gammal :)

    Tack så mycket, alltid roligt att höra :D

  3. Anonymous Anonym 

    Hej!

    Hur skapar man en profilbild?
    Har försökt länge på blogspot, men
    man måste installera ngt. Så vet du hur man gör?

    Tack.

  4. Anonymous Anonym 

    Hej igen!

    Kostar det något extra att ha en egen design på bloggen på blogspot?

    Tack.

    /Jenny

  5. Anonymous Anonym 

    Jag måste bara inflika, din blogg är underbar. Hoppas du får ett bra sportlov, själv hade jag influensa hela mitt :/

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se